Ny rapport:

NGO

Salg, identitet og konkurrence – En undersøgelse af ledelsesudfordringer i danske NGO’er, med perspektiver til andre organisationer

Her er vores nyeste rapport om ledelsesudfordringer i danske NGO’er. Rapporten er en undersøgelse af bl.a. den betydning som salg har for NGO’er. Salg af identitet og mening er en væsentlig eksistensberettigelse, og jo bedre man er til at matche de tendenser der findes i samfundet, des bedre vil man kunne klare sig. Rapportens øvrige temaer er: passive og overaktive bestyrelser, konkurrence, engagement, projektansættelser og rekruttering.

Rapporten er relevant for dig som enten arbejder i en NGO, eller som arbejder i en privat eller offentlig virksomhed der trænger til inspiration fra NGO’er.

Du kan downloade det første kapitel her. Hvis du vil have hele rapporten, så angiv venligst dine kontaktoplysninger nedenfor.
God fornøjelse.

Få rapporten tilsendt på mail

Udfyld nedenstående, så sender vi rapporten til dig. Du bliver samtidig tilmeldt vores nyhedsbrev.

Navn

Virksomhed

E-mail

Telefon

Her er du velkommen til at skrive, hvis du har en særlig interesse ifm. rapporten. Tak.